PERSBERICHT: Leasevisie verhuist kantoor naar Heerhugowaard

9 november 2015 Peter Visser

Autoleasemaatschappij Leasevisie verhuist kantoor naar Heerhugowaard

Leasevisie: nieuw onderkomen, nieuw gezicht

Heerhugowaard, 9 november 2015 – Leasevisie heeft een nieuw kantoor geopend in Heerhugowaard. De merk- en bankonafhankelijke autoleasemaatschappij is vandaag officieel gevestigd aan M. de Klerkweg 1. Op de gevel prijkt ook het nieuwe beeldmerk van de onderneming die 26 jaar geleden van start ging in Alkmaar. De groei van Leasevisie, met onder meer de recente overname van Lease2Move, vormde een belangrijke impuls om in Heerhugowaard aan een nieuw hoofdstuk in de toekomst van het bedrijf te beginnen.

“Deze stap is toekomstgericht en past in onze groeistrategie”, aldus directeur Peter Visser van Leasevisie. “Vanuit de vestigingen in Heerhugowaard en Rotterdam beheren we gezamenlijk 4.000 leasecontracten voor ruim 800 bedrijven, voornamelijk gevestigd in de Randstad. In de komende jaren beogen we een verdere toename van het aantal beheerde leasecontracten. In ons nieuwe kantoor hebben we de ruimte en faciliteiten gecreëerd om deze groei te realiseren.”

Leasevisie onderscheidt zich in de autoleasemarkt door een persoonlijke benadering en hoge mate van deskundigheid. “We hebben deze verhuizing aangegrepen om ook onze corporate identity onderhanden te nemen. Hiervan springt het beeldmerk het meest in het oog. Het logo visualiseert het menselijke karakter van onze dienstverlening. Auto’s als ons product, die overvloeien in de vorm van handen die worden geschud. Het handen schudden staat symbool voor loyaliteit aan onze klanten en de wielen van de auto als punten op de ‘i’ van Leasevisie. Onze huisstijlkleur is veranderd in rood en zilver, dat staat voor de kracht en energie van onze onderneming én voor de passie waarmee ons team zich inzet voor onze klanten.”

1. 4 augustus 2017 Frank Binkhorst & Laurens Noortman

Vlog: Gaat de XC60 de boot in?

Scepticus Laurens en naaste collega Frank geven hun ongezouten mening over de nieuwe Volvo XC60.

2. 19 juli 2017 Annelies van Heest

Vlog: Annelies toont u Rotterdam en de nieuwe Volkswagen Arteon!

Het lijkt een 2.0 versie van zijn broer Volkswagen Passat, met een sportievere grille en opvallendere achterkant. De Arteon wordt geprezen om zijn luxe en sportiviteit en schijnt voor op te lopen in assistentiesystemen. Daar willen wij meer van weten.

Wilt u op de hoogte blijven? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief. 1096 geïnteresseerden gingen u voor!

Aanmelden nieuwsbrief