Tritel stuurt engineer direct naar locatie door middel van tracking-en-tracingsysteem

26 september 2017 Tritel

Wanneer klanten verspreid zitten door heel Nederland, is het belangrijk dat je daar snel ter plaatse kan zijn. En dat al helemaal wanneer er iets kapot is waardoor een klant niet meer bereikbaar is.

De supportafdeling van Tritel krijgt een melding dat de telefonie of het internet niet naar behoren werkt. Zij gaan dan kijken of ze dit zelf kunnen oplossen. Als dit niet lukt, sturen ze er een engineer met een Leasevisie auto naartoe. Door middel van het tracking-en-tracingsysteem kunnen zij kijken waar de dichtstbijzijnde engineer is. Glenn Bouman, Field Service Engineer bij Tritel, kan op zo’n moment direct doorrijden om de klant te helpen. Omdat hij dan al op de weg is, hoeft hij niet nog een extra rit te maken. Dit bespaart tijd, geld en is ook nog eens beter voor het milieu.

Over Tritel:

Tritel is gespecialiseerd in het bedenken, leveren en beheren van totaaloplossingen op het gebied van data- en telecommunicatie voor de zakelijke markt, waarbij er gebruik wordt gemaakt van hoogwaardige technologieën zoals VoIP (Voice over IP). Tritel richt zich op bedrijven in het MKB segment met 10 tot 500 medewerkers en maakt het voor haar klanten mogelijk om in een betrouwbare en stabiele omgeving altijd, overal en op elke manier te communiceren. Persoonlijk contact, wederzijds vertrouwen en een transparante communicatie staan hierbij centraal.

Tritel en Leasevisie hebben al jaren een prettige samenwerking waarbij vanuit Leasevisie de mobiliteit met een grote glimlach verzorgd wordt.

Engineer bij Tritel


Wilt u op de hoogte blijven? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief. 1091 geïnteresseerden gingen u voor!

Aanmelden nieuwsbrief